Kobiecy poradnik
Nasze tematy Obrączka odbiera wolność? Kobiecy poradnik katalog poradżycie intymne
Warto wiedzieć
zwiń szukanie zaawansowane
Ciąża podczas brania tabletek antykoncepcyjnych?
problem do rozwiązania

Ciąża podczas brania tabletek antykoncepcyjnych?

pytanie zadane w dniu: 15.06.2013
problem zgłoszony przez: Dzoana, 21 lat

Bardzo się tym stresuję...


Treść pytania:

"Mam pytanie odnośnie ciąży. Od kilku tygodni się stresuję. Podobno zajście w ciążę przy regularnym braniu tabletek jest mało prawdopodobne. Jednak ja mam jakieś obawy. "

prof. Zygmunt Zdrojewicz Porady udziela prof. Zygmunt Zdrojewicz, seksuolog:

Internautko, z tego co opisujesz, ciąża jest bardzo mało prawdopodobna, a zaburzenia cyklu mogą wynikać np. ze stresu. Na wszelki wypadek wykonaj test ciążowy.

źródło porady: Kobiecyporadnik.pl


tak czy uważasz, że to dobra porada?

0 osób uważa, że to dobra porada

Zamieszczane w Serwisie przez Użytkowników i ekspertów porady mają charakter wyłącznie informacyjny i nie mogą zastąpić porady udzielanej przez odpowiedniego lekarza w wyniku bezpośredniego badania. Wirtualna Polska S.A. nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treść tych porad oraz za jakiekolwiek szkody Użytkownika powstałe na skutek lub w związku z zastosowaniem się przez Użytkownika do treści porady.

wybierz kategorię

Udane życie seksualne warunkuje harmonijny rozwój psychosomatyczny, redukuje napięcia, pozwala czerpać satysfakcję w innych dziedzinach życia. Jeśli męczą Cię problemy związane z Twoją seksualnością, doświadczeni seksuolodzy i psycholodzy udzielą Ci porady.

Logowanie

Nie masz jeszcze Profilu? Załóż go

Zapomniałeś hasła?